17 Nisan 2012 Salı

Çekiliş Var!

Bakıyorum her blogda bir çekiliş var,benim neyim eksik dedim ve kendi çekilişimi yapmaya karar verdim.Bu görmüş olabileceğiniz en iddialı çekiliş canlarım çünkü  şanslı bir zaman yolcusu(sadece takipçilerim) ücretsiz yorum kazanacak!Öyle iddialı falan değilim aslında,sadece 1 kez yapacağım çünkü sevmiyorum blogda böyle şeyler paylaşılmasını...Yapmanız gereken tek şey, üye değilseniz üye olmak,üyeyseniz kahve falını ne için istediğinizi(aşk,para,iş) yazmak ve neden ihtiyacınız olduğunu belirtmek.Bu çekiliş ayda yılda bir gelir gel vatandaş geel!Ha bu arada belirteyim medyum falan değilim kalbim temiz efenim.Tutar mı tutmaz mı onu bilemem,kahve bahane içimden geçenleri söylerim sadece.
Son Katılım Tarihi:
20 Nisan 2012

3 yorum:

  1. pardon canım ya hata üstüne hata yapıyorum bu ara :P elbette varsın!seni unutur muyum hiç ^_^

    YanıtlaSil
  2. Ayy.. takipçinim, buradan mı katılıyorum efenim çekilişe :) kahve falımı iş için istiyorum.. KPSS desem kafi ssnırım :))

    YanıtlaSil
  3. bol şans canım gönlüm biricit ve senden yana bakalım kim kazanacak :D

    YanıtlaSil