19 Nisan 2012 Perşembe

Diyet Listem

Sabah:
1dilim tost ekmeği +salatalık+şekersiz kahve
Öğlen:
2 dilim ekmek +1 kibrit kutusu peynir+salatalık+ayran (Okuldayken tercih ediyorum)
Ara:
1 adet ceviz + 1 adet çilek/çağla + türk kahvesi
Öğleden sonra:
yeşil çay (5i 1 yerde)
Akşam:
Sebze yemeği + 2 adet köfte + 2 dilim ekmek
Gece:
yeşil çay (5 i 1 yerde)
Kahvaltıya başlamadan önce 2 bardak ılık su içiyorum ve gün içerisinde de okulum yoksa 6 bardak su içiyorum.Bu okul zamanı yaptığım bir diyet olduğu için biraz sınırlı görünüyor ama haftasonlarında öğle yemeği olarak sebze+1 adet tavuk/köfte yiyorum.
Alternatif öğlen yemeği:
Yarım simit + salatalık + ayran
Ben bu diyetle 2 ayda 10 kilo vermiştim.Gerçi sonrasında fazlasıyla geri aldım ama 3 gün uyguladığım bu diyet ile 1 buçuk kilo verdim.(Not:Geri aldım tez sağolsun homidi gırtlak durmuyor,bahane üretiyorum tamam ama sondu bugün valla)Yarın yürüyüş ve spor ile devam edeceğim.Bakalım 2 ayda 10 kilo hedefliyorum ve sağlıklı bir biçimde beslenmeye çalışıyorum.Diyetimde ince bir dilim kekten tutunda 2 adet petibör bisküvisinden hamburgerine kadar hepsini ne kadar tüketmem gerektiği de yazıyor.Benim tek ihtiyacım olan biraz motivasyon.Kendimi beğenmiyorum bu ara hiç...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder